úterý 20. ledna 2009

Canal Boat Rally Massbracht - Arles

Dneska jsem celému výletu dala nové jméno. Canal Boat Rally Massbracht - Arles. Ještě nevím jestli se to ujme, ale spíš ne na Jirku to zřejmě bude dost složité. Bohužel potřebujeme rychle nějakou hezkou přezdívku celé akce, abychom mohli shánět někoho kdo by na celou tu parádu chtěl přispět. Něco za něco samozřejmě, aneb nechcem slevu zadarmo. Říká se tomu komerční sponzoring a opravdu se nebudete stačit divit na co všechno lidi potřebujou peníze. My jsme si tak nějak řekli, že možnost získat nějákou tu zazobanější firmičku máme relativně malou, ale asi ne tak malou jako 13-ti letý kluk co chce peníze na střelbu špačků, které se věnuje již dlouhé 2 týdny. Každopádně prostor pro reklamu máme stejně tak jako velkoý oblast působnosti. Za tímto účelem musím co nejdřív vytvořit prezentaci nebo spíš možná takový list, který potencionální sponzory osloví. Celkem si s tím lámu hlavua nevím jak na to. Nápady by byly ale neumím to poskládat a hlavně se na to soustředit, nehledě na to, že na to máme s Jirkou každý velice odlišný názor co se týká podoby vlastní prezentace, takže do toho všeho ještě vznikají naprosto nesmyslné, tichem končící debaty. Poslední taková proběhla včera v noci těsně před dvanáctou. Výsledkem bylo jen to, že jsem se dozvěděla, že všechno je v činnosti, že nad vším se přemýšlí, ale reálně se nic neděje. O půnoci člověku po 6-ti pivech nikdy nevysvětlíte, že už je nejvyšší čas začít dávat všechny ty myšlenky nasbírané za rok příprav na papír. No zkrátka a dobře nedomluvili jsme se na ničem a ještě jsem se vůbec nevyspala, protože Jirka se selou noc děsně něčemu smál a dvakrát mě praštil loktem do hlavy. Možná mi to pomohlo na ty poslední minuty do zazvonění budíku usnout. Jsem rozhodnutá, že večer si nad to sednem a i kdyby jsme se měli u toho zabít navzájem, tak to dáme dokupy.
Od lodi se doteď asi nikdo neozval. Je to blbý bo tahle je opravdu dobrá a v momentě kdy bude loď už se snad věci pohnou dopředu větším tempem na což já čekám jako na spasení¨. V práci se to nějak nedá vydržet hlavně všechyn projekty teď nějak stagnují takže tu celkem není co dělat a někteří kolegové mě soustavně vytáčí. Doufám, že vyrazíme už brzo a nebudu muset řešit 3 týdny v kuse lepení kobercovýc lišt šéfům v kanclu a podobně, ale zase ne tak brzo abysme v Holandsku zmrzli.

Žádné komentáře: