úterý 17. února 2009

Fotky z velkého nákupu

Konečně byl trošku čas sednout a dát sem pár fotek. Jsou to fotky z přechozího víkendu, kdy se Jirka v doprovodu našeho taťka a bráchy koupit věc, po které tak dlouho a intenzivně toužil:) Já osobně jsem z ní nadšená! Má snad všechno co jsem si tak jako říkala, že by měla mít a ještě i spoustu věcí navíc. Škoda, že ne všichni s námi sdílejí toto nadšení. Mamka plaší že se mi tam rozjedou všechny možné nemoci no a taťka si myslí, že zmrznu, ale to ještě neví, že budu mít skvělou bundu, bude teplo a pořídíme si topeníčko, malilinkaté topeníčko:) Dokonce se snažil oddálit můj odjezd!! Jen kvůli zimě. Musím mu asi říct, že v dubnu už je v Holandsku teplo, zvlášť když se člověk zahřívá neustálím pohybem v rámci trénování zvedání stěžně, lezení na loď, natahování plachet a podobně. No a mamce musím vysvětlit, že mě rozhodně žádná hrozivá nemoc nečeká, pokud bude dál vršit bednu s jídlem množstvím extrémně zdravých jídel. Ale jsem moc ráda že to dělá bo to jsou věci co vás zasytí za každých podmínek. V krizi se to zrní dá jíst i syrové. Další blízké okolí je taky nadchnuté, ale to spíš jen proto, že se jich to netýká. Až na kamarády co za náma chtěli přijet, ale teď mají strach, že se tam nevlezou, ti jsou taky lehce zklamáni:) ale to je taky blbost bo místa je tam dost. No tak dost bylo keců, teď ty fotky najdete je zde. Časem bude i video.



Žádné komentáře: