úterý 30. září 2008

U značky doprava, nebo radši doleva

Máme trasu! Teda je to jen první varianta první etapy cesty, ale i tak z toho mám radost. Včera jsme nad tím seděli půl dne a ještě to není řádně dokreslené, ale to je jen kvůli mému nesmyslu pro orientaci. Trasa byla vytyčená pár modrými značkami na křižovatkách kanálů v googlu a můj první velký úkol byl značky spojit a vykreslit trasu po kanálech. Nemožné. Na každém kilometru se voda nějak dělí a rozchází a podobně a já po 2 hodinách titěrné prácičky zjistila, že jsem doplula uplně jinam než jsem měla. Po dalších dvou hodinách jsem to vzdala mám půlku a dneska doufám dodělám tu druhou a trasu sem pověsím. Za správnost ale neručím.
Jinak nám prodali loď, která vyhrála naši soutěž Miss plachetnice. Jsem zklamaná, šokovaná, zhnusená a v neposlední řadě naštvaná. Byla to nejlepší loď, kter tam byla. Na druhou stranu jsem schopná se tím vyrovnat za podmínek, že budeme mít loď, která skončila na druhém místě a to zejména proto, že má ve výbavě dvd přehrávač. Pod tlakem těchto okolností jsem zahájila cílený nátlak na co nejrychlejší zakoupení lodě. Není to jen ze strachu, že než se rozhoupem budou všechyn prodané, ale má to i mnoho dalších důvodů. Hlavně ekonomických. A když už jsme u těch ekonomických důvodů nemůžu si odpustit napsat sem dlaší Jirkův pokus o ušetření na pivu a cigeretách. Spočítal si, že když vykouří 5 cigeret denně a vypije jedno pivo, ušetří akorát na jeden den na lodi. Začal od pondělí. V pondělí dopoledne zvýšil počet cigeret na 10 a s pivama nevím jak to dopadlo, protože z hospody přišel až když jsem spala. Ale myslím, že se teď pohnou všechny věci kupředu. Jirka šel dnes poprvé plachtit na přehradu. Takže čekám s čím dojde a jestli ho to trošku popostrčí. Už několikrát to nevyšlo, protože nefoukalo a míra jeho zklamání byla značná. Dneska taky nefouká, ale evidentně na to kašle a chce plachtit vítr nevítr. Skoro bych mu tam měla jít foukat akorát vzhledem k mojí nemoci nemám teď tak větrný dech.
A když už jsem nakousla tu nemoc, tak musím říct, že to není žádný šlágr, ale to se zlepší nejpozději dneska než začnou hrát na Riviéře Horkýže Slíže budu na 100% zdravá. Zítra napíšu jaké to bylo. Jestli to teda prožiju při smyslech. Nehodlám se střískat do němoty to ne, ale doktorka mi napsala Codein a mám ho brát 3x denně. Díky této skutečnosti už zhruba vím jak se cítí zkušený feťák, takže nevím jestli zvládnu vystihnout všechny krásy dnešní akce tak věrohodně. Ale moc se na to těšim. Dám vědět jak to všechno dopadlo. Teď jdu kreslit mapu.

Žádné komentáře: