čtvrtek 25. září 2008

Epidemie ptačí chřipky

Nudím se. Ne moc, ale docela jo. Jsem nucená celé dopoledne sledovat šílené novácké seriály (některé zase tak špatné nejsou třeba ráno dávali pohotovost). Jsem nemocná a Jirka tvrdí, že nemůžu do práce, protože bych tu šílenou nemoc, která se podle něj zatím jeví minimálně jako ptačí chřipka, mohla rozšířit a hlavně by se to mohlo zhoršit, následně bych ho mohla nakazit což by nebylo dobré, protože v jeho věku se na podobné věci už i umírá. Celkem mě tyhle argumenty uzemnily, takže jsem kapitulovala a zůstala v posteli. Nakonec to není tak uplně špatné. Jediné co mě na tom opravdu štve je dnešní promeškaný koncert Znouzecnosti. Jinak celodení odpočívání, lehká literatura a něčí péče ve formě vaření čaje, vývarů a úžasných večeří mi zase takové problémy nedělají. Člověk se dokonce při nemoci v lepších chvilkách (chvíle než přestane působit paralen) může i celkem schopně vzdělávat. Umím už asi 5 nových španělských slovíček, asi dvě anglická, chtěla jsem dokonce udělat i něco do školy ale to jde v posteli těžko, už jen proto, že ke každému předmětu je tolik materiálu, že se mi všechny do postele prostě nevejdou. Proto jsem se rozhodla, že nejlepší bude vrátit se ke sledování televize, tam se taky člověk lecos přiučí.
Rozhodně se ale těším, až přijde Jirka domů z práce. Koupil včera nový modem a dneska ho chce zapojit, takže čekám, že si užiju spoustu legrace. Zapojování internetu totiž rozumí asi tak jako já, možná ještě míň a tak se nemůžu dočkat co všechno a kam se tu dneska podaří zapojit. Vůbec se nebojím, že by se to povedlo takže už jsem se domluvila s mým počítačově velice nadaným tatínkem , že sem přijede a pomůže nám to dát dokupy. Ještě že tak, protože si myslím, že zapojovat to bude legrace opravdu jen na jedno odpoledne.
Užitečné odkazy pro nemocné (fyzicky i duševně):
- co je nemoc
- tv program - velice důležitá položka
- trocha rozptýlení
A pro ty co nemocní nejsou, ale chtěli by: http://www.giantmicrobes.cz/

Žádné komentáře: