úterý 16. září 2008

Miss plachetnice

Tak včera doma proběhla velice napínavá soutěž o titul Miss plachetnice 2008. První a doufám, že zároveň poslední ročník této soutěže má svou vítězku, která ode mě dostala deset bodů z deseti. Bohužel si nepamatuju její výrobní název. Když to shrnu, tak vybrat z devíti lodí není zase takový problém. Líbilo se mi jich asi 5 tak doufám, že alespoň jednu z nich (tajně doufám, že to bude ta s deseti body) uvidím co nejdřív v reálu a že třeba právě tahle loď bude ta výletníVyplazený jazyk.

Už dříve jsem se zamýšlela nad tím, jak třeba budu na lodi nabíjet Boriska nebo třeba čím budu živit mp3 přehrávač popřípadě jinou hudební produkci. Když jsem se po několika dnech odvážila pohovořit na toto bezesporu ožehavé téma s Jirkou, dostalo se mi odpovědi jakou jsem očekávala:"Takové krámy sebou nebereme!!" I přesto, že jsem na odpověď tohoto typu byla připravená, zahalila mě vlna smutku a bolesti. Představa, že bychom si měli na lodi sami zpívat mě děsila. Ani jeden nejsem zrovna pěvecky nadaný vlastně se vyznačujeme těžkou pěveckou neschopností a to je neléčitelná nemoc. Dva tři popěvky na lodi a mohli bychom se potopit i s plachetnicí. Nakonec ale přece jen na diskuzi o elektrické energii došlo a žačali jsme řešit jak na to. V rámci šetření životního prostředí se pan kapitán rozhodl pro stavbu větrné elektrárny na loď. Včera v práci půl dne hledal návod na sestavení s představou, že je to vlastně záležitost o třech součástkách, které složí během odpoledne a ještě stihne dvě, tři pivka. Jediné co bylo výsledkem hledání byl videonávod jak rozmotat zamotané sluchátka pomocí kočky. Pokud by vás to zajímalo tak tady je odkaz. Musím ale uznat, že jsem žila se stejnou vizí jednoduchého kladkostroje nebo něčeho v tom smyslu. Dneska jsme ale našli knihy s podrobným návodem jak na to, takže třeba z toho nakonec i něco budeSkvělý. Taky jsem ale zjistila, že existují solární panely vyrobené přímo na lodě a není to milionová investice a ať počítám jak počítám pořád to vyjde levněji, než pobyt v nemocnici následná neschopenka a výlohy spojené s ošetřením po méně úspěšných pokusech rozchodit vrtuli co vyrábí elektřinu.

Ještě jak se tak dívám na vzhled "bločku" přijde mi to dost odfláklé postarám se o pár obrázků a třeba i lepší barvy. Asi přes víkend, teda pokud nebudu mrznout v Holandsku. Časem sem Jirka určitě rád přidá pár odkazů na jeho oblíbené loďky tak by to mohlo být trochu živější.

Žádné komentáře: