středa 24. září 2008

Vražedné pracovní tempo

Tak se mi podařilo nějak onemocnět. Bolí mě v krku, mám rýmu celkově se cítím hrozně, no prostě umírám. I přes tento fakt jsem se včera i dnes přesvědčila jít do práce a byla to zásadní chyba. Musím říct, že vést různá jednání s kapesníkem u nosu není zrovna nějak příjemné. Navíc začal školní rok a pro mého šéfa to je jasný povel. Víc práce pro všechny!!!! Letní brigádníci se vrací do školy a my vytrvalci přebíráme jejich činnost. Nebojím se ale, že by to bylo to nejhorší co mě čeká. Přijde zkouškové období, já se budu muset učit a naráz bude práce třikrát tolik. Klasika. Celá kancelář tento týden přeskočila na režim depka. Počasí to tak zařídilo a náš solární šéf se postaral o parádní nestíhačku, protože usoudil, že by bylo vhodné zavést zimní spánek. Investoři bohužel jeho nápad nepodpořili a tak se maká dál, jen s podstatně horší náladou a bacily ve vzduchu.

Naštěstí dnes musím domů dřív, protože nám přijdou namontovat nový modem. Budeme mít rychlejší a konečně snad i bezdrátový internet. Akorát netušim jak to zapojíme. Už nás celkem živě vidím jak stojíme na blikajícíma krabičkami a notebooky vyhazují varovné zprávy o výbuchu.

Nějak je mrtvo, nic se neděje. Jen jsme stáhli simulátor plachtění tak uvidíme kam dneska večer doplachtíme.

Jinak jen tak pro zajímavost. V lodi, která dostala 10/10 bodů je vařič na líh a nemá dvd přehrávač což ta druhá má…….takže jsme tam kde jsme byli.

Žádné komentáře: